Liiketoiminta-alustan yksi keskeinen osa on toiminnanohjausjärjestelmä, eli ERP. Oscarin ERP mukautuu niin pienten kuin isojenkin yritysten tarpeisiin. Alkuun pääsee kustannustehokkaalla ja kuukausikuluiltaan edullisella ratkaisulla, ja toimitusmallia on mahdollista skaalata joustavasti, kun tarpeet kasvavat.
Oscar tarjoaa asiakkailleen kattavan liiketoiminta-alustan, jonka yhtenä pääkokonaisuutena on toiminnanohjausjärjestelmä, josta on saatavilla kaksi erilaista vaihtoehtoa – toinen valmistavan teollisuuden tarpeisiin ja toinen tukkukaupan sekä myyntiliiketoiminnan vaatimuksiin. Näiden ympärille meiltä on koottavissa esimerkiksi verkkoliiketoiminnan ratkaisuja, mobiilityökaluja ja talousosastopalveluja.
Oscarin toiminnanohjausjärjestelmän hinta muodostuu kuukausimaksusta ja käyttöönottohinnasta. Kuukausimaksu sisältää ohjelmiston, käyttömaksut ja ylläpitomaksut sekä tukipalvelut. Hintaan kuuluvat myös säännölliset versiopäivitykset, jotka jaellaan automaattisesti pilvipalveluun. Me Oscarilla huolehdimme, että asiakkaillamme on käytössään aina ohjelmiston uusin versio.
ERP:n kokonaishintaan vaikuttaa se, kuinka laajasti ohjelmisto otetaan käyttöön. Oscarin toiminnanohjausjärjestelmä on räätälöitävissä yrityksen tarpeiden mukaan. Järjestelmä skaalautuu niin pk-yritysten tarpeisiin kuin suurten pörssiyhtiöiden vaatimuksiin.
Hinta määrittyy myös sen mukaan, kuinka paljon käyttäjiä järjestelmällä on eri rooleissa. Lisäksi mahdolliset rajapinnat muihin järjestelmiin vaikuttavat kokonaishintaan.
Valitse juuri sopivankokoinen ERP-järjestelmän toimitus
Oscarin toiminnanohjausjärjestelmä sisältää kaiken tarvittavan operatiivisen liiketoiminnan pyörittämiseen. Investoinnilla saat käyttöösi myyntityökalut, ostotoiminnot, varastonhallinnan sekä kattavan raportoinnin ja tilastoinnin. Mukaan on mahdollista ottaa myös erilaisia lisäosia tarpeen mukaan. Toiminnanohjausjärjestelmän avulla pääset konkreettisesti ja reaaliaikaisesti seuraamaan, missä mennään.
Oscar tarjoaa kolme erikokoista toiminnanohjausjärjestelmän toimitusmallia ja järjestelmälaajuutta. Alkuun pääsee huokealla investoinnilla, ja tarpeiden kasvaessa järjestelmä sopeutuu niihin.
Keveimmässä versiossa käyttöönotto- ja kuukausikulut ovat edulliset, ja käyttöönottoprojektille on määritelty kiinteä hinta. Laajin versio taas on tarkkaan asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöity kokonaisuus, johon voi kuulua lisäosia ja integraatioita muihin järjestelmiin.
Siirtymä toimitusmallista toiseen on helppoa ja joustavaa, kun laajennuksia tarvitaan. Mitään tietoja ei tarvitse siirrellä uudestaan, vaan kaikki järjestelmän tieto säilyy ja siirtyy seuraavaan toimitusmalliin.
Jotta saat investoinnistasi kaiken irti, ota ensimmäisenä yhteyttä asiantuntijaamme. Käydään yhdessä läpi yrityksesi tarpeet ja rakennetaan yhdessä yrityksellesi sopivin ja kustannustehokkain vaihtoehto.